Barış Zıt Anlamlısı, Barış Zıttı Nedir, Barışın Zıt Anlamı

Barış kelimesinin zıt anlamlısı savaş, cenk, cihat, dövüş, harp kelimeleridir.

Barışın eş anlamlısı hazar, sulh sözcükleridir.

Barış sözcüğünün zıt anlamının (Barışın karşıt anlamlısının) doğru olmadığını düşünüyorsanız lütfen yorum yazarak bize bilgi verin.

Aşağıdaki kelimelerden hangisi ilginizi çekiyor?:
Kirlenmek | Geçimli | Evlen | Kaybolmak | Meydanda | Yalın | Doğrulamak | Geçicilik |

Sizce Barış kelimesinin zıt anlamı nedir?

ZIT ANLAMLI KELİMELER TESTİ İLE SEVİYENİ ÖLÇ, KENDİNİ GELİŞTİR.


Yorum Yaz

 
1000
 

Yorumlar (76)

Gravatar
Reyhan der ki...
Konuyu söyle yardimci olayim yasa bana şöyle ben bilirim üniversiteyi bitirdim
Gravatar
Aysima çelik der ki...
Çok teşekkür ederim çok işime yaradı çok beğendim
Gravatar
Leman der ki...
teşekkürler türkçe dersinde lazım olur
Gravatar
Ovvovv der ki...
Abicim ben de senin için bir neden söyle de bu konuda çok iyi olur

Gravatar
Azra der ki...
Çok teşekkür ederim
Gravatar
Büşra der ki...
Ödevimi bitirdim çook güzel
Gravatar
Azra der ki...
Ödevi gayetten doğru bir şekilde tamamladım hepinize teşekkür ederim sagolun
Gravatar
mesut der ki...
ödevimi başarıyla bitirdim size çok teşekür ederim
Gravatar
Kader der ki...
Ödevimi başarıyla bitirdim
Gravatar
Zeynep der ki...
güzel site ödevimi bu site sayesinde bitirdim

Gravatar
AY der ki...
anlam bozukluğu var.
Gravatar
Azra der ki...
Valla harika bir site
Gravatar
aybüke der ki...
Bende sevgi sandım cevabı
Gravatar
ŞİRİN der ki...
Arkadaşlar kağnı zıt anlamlısı
Gravatar
beyza der ki...
site çok güzel. sağolun.

Gravatar
Azocan der ki...
Yalnız çok iyi bir site kurucusu ve diğer arkadaşları kimse yani nasıl teşekkür etsem bilemem sınavdan buraya baktığım için 100 aldım TEŞEKKÜRLER
Admin:
Rica ederiz :)
Gravatar
Bilgidükkanı der ki...
Sen anlamsızsın zaten o yüzden anlamın ne olduğunu bilemezsin
Gravatar
Aleyna der ki...
Allah razi olsun
Gravatar
Elif der ki...
Türkce sınavından 96 aldım senin sayende teşekkürler
Gravatar
Defne der ki...
Bu site muhteşem gerçekten çok yardımcı oldu

Gravatar
Sera der ki...
Cok gzl ama cumlede olsa
Gravatar
leyla der ki...
Bencede ödevime çok yardımcı oldu
Gravatar
fuat der ki...
kelimede anlam yok
Gravatar
Baran der ki...
Site çok güzel sitede 1 saat çalıştım sınavdan 91 aldım
Gravatar
Sarı kisaca der ki...
Çok lazim

Gravatar
CEVAPÇI der ki...
barışın zıt anlamlısı savaştır
Gravatar
Elma der ki...
lütfen ama lütfen yorumun altına cevap yaz lütfen
Admin:
Cevap :)
Gravatar
melisa der ki...
çok güzel bu ya
Gravatar
asya der ki...
kelimenin bir anlamı olmalı
Gravatar
Berat der ki...
Barışın zıt anlamlısı
Admin:
savaş
Gravatar
Senanur der ki...
Zalimin anlamı
Gravatar
Arda der ki...
Haklısın kardeş zıt anlamı yok
Gravatar
ayşe sude der ki...
anlamıyormusunuz zaten buraya girince çıkıyo zaten barış savaş demek
Gravatar
Belinay der ki...
Aynen anlamıyorlar
Gravatar
Yarennaz der ki...
Gerçekten anlamıyonuz başta yazıyı
Gravatar
Ömer der ki...
Çok güzel
Gravatar
Ceren der ki...
Çok iyi sınavda kardeşimi 100 aldi
Gravatar
anomim der ki...
kardeşim 2 ye gidiyor bana sordu savaş dedim inanmadı o yüzden bu siteye girdim iyi kide girmişim her ödeve yardım ediyor kurucudan ALLAH razı olsun
Admin:
Ekibimiz adına teşekkür ederim.:)
Bu güzel yorumunu diğer arkadaşlarada ileteceğim. Sendende razı olsun.
Gravatar
Mert der ki...
ben çok begendim cok güzel site like like like

e

Gravatar
Mert der ki...
ben çok begendim cok güzel site like like like
Gravatar
Arda der ki...
Bu site cok yararli bence
Gravatar
BURCİN ALTİNTAS AYDİN der ki...
Bence Baris kelimesinin zitti savas demek
Gravatar
kerem der ki...
hepsi zıt
Gravatar
begum der ki...
bu siteyi çok sevdim teşekkürler
Gravatar
zehra der ki...
sitenizi begendim
Gravatar
ddygupivcj der ki...
Cenk başka anlama geliyor
Gravatar
Aleyna der ki...
Odül eş anlamlisi ne abi
Gravatar
ak47 blaze der ki...
sen savaş diyorsan , ben dayak diyorum
Gravatar
şşkk der ki...
savaş harp eş anlamlı
Gravatar
Melih der ki...
Savaş ile Cenk aynı şey ikiside olabilir hangisi olacağı size kalmış
Gravatar
kahraman der ki...
çok güzel olmuş

Gravatar
furkan der ki...
EVET BİRAZ ABARTILAR
Gravatar
emirhan der ki...
aynen barış-savaş
Gravatar
Meral der ki...
Sen 4. Sınıfa mı gidiyorsun 4-a mı
Gravatar
Duru der ki...
Bencede savaş
Gravatar
melike torun der ki...
bencede savaş zıttı savaş
Gravatar
bilye der ki...
yanlış anlaşma
Gravatar
cokkk gün daha çok para der ki...
Cokk gün daha çok para
Gravatar
leyla der ki...
bu kadarı çok fazla.Abartmışlar
Gravatar
sadeddin der ki...
bu bize gazilerimizi hatırlatıyor
Gravatar
çınar der ki...
bu kadarı fazla lan abartmayın
Gravatar
Müge der ki...
Evet savaş olcak kaça geçtiniz?:)
Gravatar
Arda der ki...
Barışın zıt anlamlısı savaş ve cenk

Gravatar
damla nur der ki...
Bencede savaş
Gravatar
gaye nur der ki...
bence savaş ya da dövüş
Gravatar
seher der ki...
evet savaş olucak
Gravatar
Esra der ki...
Salak misin sen hakaret etmiyor bunu bil
Gravatar
Hhgfg der ki...
Savaş, cenk,cihat,dövüş
Gravatar
damla der ki...
bencede öyle
Gravatar
Havvanur der ki...
Bu site ödevime çok yardımcı oldu
Gravatar
Yılın savaşcısı der ki...
bencede hepsi
Gravatar
umut der ki...
busite ödeve çok yardımcı oldu
Gravatar
duru der ki...
barış kelimesinin zıt anlamı
Gravatar
arda turan der ki...
cevap savaş
Gravatar
efe derki der ki...
kardeş saol skype varmı
Gravatar
kırmızı der ki...
Savaş cevap